Nopeat toimitukset suoraan Kokkolassa sijaitsevasta toimipisteestämme. Toimituskulut Postin kautta 6.90 € (paketti, pakettiautomaatti, kirje/pikkupaketti suoraan kotiosoitteeseen), Postin kotipaketti 11.90 € sekä Matkahuollon lähipaketti 6.90 €. Yli 80 € tilauksille toimituskulu on ilmainen.
Toimitamme tilauksia Suomessa seuraavin ehdoin:
0. Lyhyesti kiteytettynä
Käymme reilua kauppaa noudattaen voimassa olevaa lainsäädäntöä.
Tilaathan tarpeeseen, ei huvikseen!
Toimituskulut pikkupaketti ja pakettilähetykselle ovat 6.90 €, pakettiautomaatti 6.90 € Postin kotipaketti 11.90 € sekä Matkahuolto lähipaketti 6.90 €. Toimitusaika 2-5 Postin jakelupäivää.
Pyrimme postittamaan 24 h sisällä. Olet tervetullut tiedustelemaan lähetysajankohtaa asiakaspalvelustamme.
Palvelemme Sinua mielellämme sekä sähköpostitse että puhelimitse, joten älä epäröi ottaa yhteyttä! Asiakaspalvelu sales@kq.fi, puh/SMS/WhatsApp 010 239 3350
1. Toimitukset Suomessa
1.1. Yleistä
Sovellamme toimituksissa maamme voimassaolevaa lainsäädäntöä sekä alla mainittuja toimitusehtoja.
1.2. Maksuehdot ja -tavat
Ilmoitetut tuotehinnat sisältävät arvonlisäveron (1.9.2024 alkaen 25.5%).
Toimituskulut ovat normaalilähetykselle 6.90 € postipakettina, kirjeenä tai pakettiautomaattiin. Matkahuollon lähipaketti 6.90 €.
Postin kotipaketti 11.90 €. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä jakeluajan sopimiseksi. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä.
Toimituskulut lisätään ostoskorin laskelmaan, kun kohdemaa ja toimitustapa on valittu ja näkyvät yhteenvedossa ennen maksamista.
Maksu tapahtuu asiakkaan valinnan mukaan käyttäen palvelua Paytrail (kotimaiset verkkopankki-, luotto- ja mobiilimaksut) ja Klarna (lasku, osamaksu).
Toimitamme myös Ahvenanmaalle. ALV vähennetään kassalla automaattisesti valitessasi kohdemaaksi Ahvenanmaan.
1.2.1. Paytrail, (verkkopankki, korttimaksu, mobiilimaksu tai lasku)
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
1.2.2. Klarna
Klarna tarjoaa joustavat laskutus- ja osamaksutavat. 1) Klarna lasku. Klarnalla laskulla saat maksuaikaa 14 päivää. 2) Klarna osamaksu. Klarna osamaksulla maksat ostoksesi osissa. Luotonantaja on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Voit seurata laskutustasi sekä ladata laskuja osoitteessa https://www.klarna.fi. Klarnan ehtoihin voit tutustua osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ehdot/
1.3 Yhteystiedot, tilausvahvistus ja toimitus
1.3.1 Asiakkaan yhteystiedot
Postimyynnissä tilaajan ilmoittamat oikeat henkilö- ja yhteystiedot ovat ehdoton edellytys onnistuneelle kaupalle. Tilaajan on ilmoitettava oma nimensä, oma kotiosoitteensa, oma puhelinnumeronsa ja toimivan sähköpostiosoitteensa, jotta tilaus voidaan vahvistaa ja tuotteet toimittaa asiakkaalle. Mikäli tilauksen toimitustietoja on ilmoitettu väärin ja lähetys ei tule perille, myyjä ei ole velvollinen palauttamaan tilauksen ostosummaa.
1.3.2 Tilausvahvistus
Kun tilaus on vastaanotettu ja maksettu, asiakkaalle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka asiakas on itse ilmoittanut tilausta tehdessä.
HUOM! Mikäli tilausvahvistusta ei näy tai siinä on asiakkaan puolesta epäselvyyksiä, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme! Emme vastaa kustannuksista jotka johtuvat asiakkaan välinpittämättömyydestä tarkistaa tilausvahvistusta tai se sisältöä.
1.3.3 Toimitustapa
Tarjoamme toimitustapoina Postin kirje- tai pakettilähetykset ja kotipaketin sekä Matkahuollon lähipaketin. Varastotuotteet voidaan toimittaa myös SmartPost-toimipisteeseen (pakettiautomaatti/Postin toimipiste) asiakkaan valinnan mukaan. Matkahuollon lähipaketti toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Asiakas voi ilmoittaa asiakaspalveluumme, mikäli haluaa, että paketti ohjataan johonkin muuhun Matkahuollon toimipisteeseen. Vaihtotuotteet toimitetaan yritykselle halvimman vaihtoehdon mukaisesti, eli mikäli mahdollista kotiin kannettavana pikkupakettina.
1.3.3.1 Toimitusaika
Toimitusaika on 2-5 Postin jakelupäivää maksun vastaanotosta.
Tavoitteenamme on, että tilaus lähtee meiltä 24 h sisällä tai seuraavana arkipäivänä.
1.4 Palautus- ja vaihto-oikeus
1.4.0 Lyhyesti kiteytettynä
-Asiakaspalautus on maksullinen. Veloitamme palautuksen yhteydessä kuluja 8.90 € (mikäli toimitustapana kotipaketti 11.90 €). Mikäli tilattujen tuotteiden arvo jää palautuksen jälkeen alle 80 € pidätämme palautettavasta summasta myös ilmaisen toimituksen edun 6.90 €.
-Mikäli haluat vaihtaa tuotetta/tuotteita tee verkkokaupassa uusi tilaus. Tuotteita vaihdettaessa palautus on ilmainen. Mikäli myös vaihdettuja tuotteita palautetaan veloitamme palautuksen yhteydessä 8.90 € kuluja.
Ystävällisesti ilmoita aina palautuksestasi tai vaihdostasi etukäteen osoitteeseen sales@kq.fi. Sinulla on tämän jälkeen 14 vrk aikaa palauttaa lähetys.
Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilaajalle, joka selkeästi käyttää esim. laskutukseen tai luottoon perustuvaa maksutapaa väärin hupi-, sovitus- tai "valkkaamis"-mielessä, aiheuttaen näin yrityksellemme kohtuuttomia kustannuksia.
Vastaamme mielellämme ja nopeasti kaikkiin tuotteitamme koskeviin kysymyksiisi sekä sähköpostitse että puhelimitse.
1.4.1 Peruutus- ja palautusoikeus
Yrityksemme noudattaa toiminnassaan voimassa olevaa kotimaista lainsäädäntöä, joka on luettavissa osoitteessa http://www.finlex.fi/ (Kuluttajansuojalaki annettu 2.1.1978/58, muutettu 30.12.2013/1211).
Ystävällisesti ilmoita palautuksestasi/vaihdostasi aina etukäteen sähköpostitse osoitteeseen sales@kq.fi viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Kerro viestissäsi mitä tuotteita palautus koskee, sekä palauttamisen tai peruuttamisen syy. Palautusilmoituksen tehtyäsi sinulla on 14 vrk aikaa palauttaa lähetys.
13.6.2014 voimaantullen lainmuutoksen mukaisesti, tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus, vaan kyseessä on sopimusrikkomus. 13.6.2014 alkaen veloitamme kaikista noutamattomista, verkkokaupalle palautuvista lähetyksistä tilauksesta aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme 20 euroa, joka koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Määrä vähennetään palautettavasta kauppahinnasta. Maksu veloitetaan myös siinä tapauksessa, että Posti on jälleenohjannut lähetyksen johonkin muuhun kuin asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen (esimerkiksi pakettiautomaatin ollessa täynnä).
Huom! Palautusoikeus perustuu postimyyntiasiakkaan oikeuteen tutustua tuotteeseen samassa laajuudessa kuin perinteisessä myymälässä. Toisin sanoen asiakas voi tutustua materiaaliin, mittoihin ja tarvittaessa sovittaa vaate ennen lopullista ostopäätöstä.
Palautusoikeus raukeaa heti, kun yksi tai useampi seuraavista tuotteeseen kohdistuvista toimenpiteistä toteutuu:
- tuote otetaan käyttöön
- tuotteesta poistetaan koko-, hinta- tai muita merkintöjä, etiketin poistaminen on ostopäätös
- tuotetta muutetaan, pestään tms. asiakkaan toimesta.
- tuotteessa on lemmikkieläinten karvoja
- hygieniasinetöidyn tuotteen sinetti avataan *)
- tuottetta sovitetaan tai säilytetään siten, että siihen tarttuu vieras haju tai tuoksu **)
*) Hygieniasyistä johtuen palautusoikeus ei koske alusvaatteita ja sukkahousuja. Myös hygieniasyistä johtuen, esim. kosmetiikkatuotteiden sekä sukkahousujen pakkaukset, kannet, korkit myydään sinetöityinä ja palautettavassa tuotteessa sinettien on oltava ehjät.
**) Terveydellisistä syistä, palautettavassa tekstiilissä ei saa olla minkäänlaista siihen kuulumatonta hajua tai tuoksua, vaan se on säilytettävä omassa muovipussissaan ja erillään sellaisista tiloista ja muista tuotteista, missä esiintyy esimerkiksi pesuaineen, eläinten, tupakan, hajuvesien, deodoranttien tai vastaavien hajusteiden vaikutusta. Milloin esimerkiksi pyykkiä on pesty, käyttäen hajusteita sisältävää pesu- tai huuhteluainetta, jo vuorokauden säilytys samassa kaapissa tällaisten vaatteiden kanssa, riittää aiheuttamaan kontaminaatiovaara, joka tekee tuotteesta myyntikelvottoman.
Välttyäksemme ylimääräisiltä palautuksilta, tuotekuvauksessa lukee vaatteen tärkeimmät mitat, joten sopivuus kannattaa aina varmistaa. Kotisivumme sisältävät yleisiä ohjeita vaatteiden mitoista ja hoidosta ja suosittelemmekin, että seuraatte aina annettuja pesuohjeita.
1.4.2 Palautettavan tavaran lähettäminen
Kun palautat ostoksen kohdan 1.4.1 ehtojen mukaan, voit tehdä sen Suomessa Postin kautta merkinnällä "ASIAKASPALAUTUS" tai "PALAUTUS". Sopimusnumeromme on 618166. Muista vaatia ja säilyttää palautuksestasi Postin antama kuitti!
Palautusosoite:
K & Q Trading
Sopimusnro. 618166
Huhdantie 64 67100 Kokkola
Pidätämme harkintamme mukaan oikeuden peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus mikäli asiakkaan tekemien palautusten määrä on huomattavan suuri tai huomattavan usein toistuvaa.
Ilmoitamme sinulle aina vastaanotettuamme ja käsiteltyämme palautuslähetyksen. Mahdollinen takaisinmaksu suoritetaan samaa maksukanavaa käyttäen, jolla tilaus on alunperin maksettu, kun tuote on palautettu ja todettu alkuperäisessä kunnossa olevaksi. Mikäli maksutapana on Klarna, lähetämme palautuksen käsittelyn yhteydessä sähköpostitse päivitetyn laskun, jossa palautus on huomioitu.
Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
1.4.3 Virhe tuotteessa tai toimituksessa
Mikäli tuote on virheellinen, väärä tai toimituksessa on muuta poikkeamaa, otattehan meihin viipymättä yhteyttä asian selvittämiseksi. Virheellisestä tuotteesta tulee ilmoittaa K & Q Tradingille joko sähköpostitse (sales@kq.fi) tai puhelimitse 010 239 3350. Hyvitämme virheellisen tuotteen vastaavalla virheettömällä tai harkintamme mukaan palautamme kauppahinnan. Normaalista käytöstä tai kulumisesta johtuvaa muutosta ei katsota tuotevirheeksi, eikä tällainen muutos esimerkiksi värissä, painatuksessa tai koristeessa ole peruste palautukselle, kun tuote on otettu käyttöön. Huomioittehan myös, että herkät tuotteet, joissa on esimerkiksi pitsiä tai applikaatio/brodeeraus tulisi viottumisen välttämiseksi pestä mieluiten käsin.
1.4.4 Mikäli tuotetta ei voida toimittaa
Yritämme parhaamme mukaan olla tarjoamatta loppuunmyytyjä tuotteita, mutta tietojärjestelmässä voi joskus esiintyä n.s. "saldovirheitä". Mikäli tuote on päässyt loppumaan esimerkiksi meneillään olevan tilaustapahtuman aikana, siitä pyritään tiedottamaan asiakkaalle viipymättä, sekä asiakkaan suostumuksella, korvaamaan tuote vastaavalla tai paremmalla tuotteella samaan hintaan. Myyjä pidättää itselleen myös oikeuden olla hyväksymättä tilausta kokonaan tai hylätä jo vahvistettu tilaus, jos siihen on selvää syy.
1.5 Muut ehdot
1.5.1 Riita- ja rikosasiat
Riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan sovittelemalla ja viime kädessä Kokkolan käräjäoikeudessa. Jokainen epäily petoksesta, lievästä petoksesta tai näiden yrityksestä rekisteröidään ja ilmoitetaan tarvittaessa rikospoliisille.